تابستان دانلود هزینه های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

تابستان: دانلود هزینه های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی هزینه های تبلیغاتی شفاف سازی نامزد انتخاباتی پول انتخابات پیک بامدادی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی ۷۰ درصد جمعیت کشور عزیزمان ایران در معرض بی‌آبی قرار دارند/ تالاب‌هایمان مرده‌اند ، کلانتری

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست گفت: یک‌جانبه‌نگری در محیط زیست باعث شده است که امروز بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور در معرض بی‌آبی قرار بگیرند و باید توجه داشت که سرانه آ

۷۰ درصد جمعیت کشور عزیزمان ایران در معرض بی‌آبی قرار دارند/ تالاب‌هایمان مرده‌اند ، کلانتری

کلانتری: ۷۰ درصد جمعیت کشور عزیزمان ایران در معرض بی آبی قرار دارند/ تالاب هایمان مرده اند

عبارات مهم : ایران

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست گفت: یک جانبه نگری در محیط زیست باعث شده است که امروز بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور در معرض بی آبی قرار بگیرند و باید توجه داشت که سرانه آب در امسال به زیر ۵۰۰ متر مکعب رسیده، حال آنکه زیر ۱۰۰۰ متر مکعب بحران محسوب می شود.

به گزارش ایسنا، عیسی کلانتری امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل تازه اداره حفاظت از محیط زیست خراسان رضوی که در این اداره برگزار شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استراتژی های توسعه ناگسسته بوده و در جهت توسعه پایدار نبوده هست. چنین شرایطی باعث فرسایش شدید محیط زیست شده است هست. به علت جهل و ناآگاهی همواره توسعه را در برابر محیط زیست قرار داده ایم و نسبت به راه حل هایی که در طول برنامه های پنج ساله توسعه می توانسته مسئله توسعه و حفظ محیط زیست را حل کند، بی توجه بوده ایم.

۷۰ درصد جمعیت کشور عزیزمان ایران در معرض بی‌آبی قرار دارند/ تالاب‌هایمان مرده‌اند ، کلانتری

وی افزود: پرسشها زیست محیطی کشورهمچون بالاترین فرسایش خاک، بالاترین مصرف انرژی، بیشترین فرسایش گیاهی و آبی در دنیا و… از مواردی است که جامعه ایرانی نمی تواند به آن افتخار کند. این پرسشها انسان را غمگین می کند و درواقع این پرسشها زیست محیطی در جامعه کشور عزیزمان ایران بسیار بی اهمیت هست.

کلانتری در ادامه گفت: در دیگر کشورهای دنیا همه فعالیت های بشری در جهت توسعه پایدار قرار دارد، حال آن که در کشور کشور عزیزمان ایران توسعه صنعت و توسعه زیربنایی در برابر محیط زیست است.

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست گفت: یک‌جانبه‌نگری در محیط زیست باعث شده است که امروز بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور در معرض بی‌آبی قرار بگیرند و باید توجه داشت که سرانه آ

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست افزود: چهار موضوع، اولویت محیط زیست است که دستور مدیر جمهوری است و مشمول بر اصلاح هوای کلان شهرها، پسماندها، ریزگردهای کشور به خاص ریزگردهایی با منشأ داخلی و احیای تالاب ها می شود که این مورد به علت کمبود شدید آب بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه استراتژی محیط زیست بر اساس توسعه پایدار است و چهار اصل مهم دارد، اظهارکرد: این اصول بایستی در جهت حرکت اقتصادی باشد و ضد پرسشها اجتماعی نباشد و به حفظ محیط زیست بینجامد. همچنین حق نداریم با کارها خود حقوق نسل های آینده را پایمال کنیم. حال آن که هیچ کدام از این اصول رعایت نمی شود.

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست تصریح کرد: در کشور عزیزمان ایران گمان کردند به علت وجود تکنولوژی باید هرچه آب است تاراج شود، به علت وجود نفت هرچه جنگل است تاراج شود. درواقع نسل های بعد هیچ جایگاهی در کشور ندارند و همه منابع متعلق به نسل حاضر هست.

۷۰ درصد جمعیت کشور عزیزمان ایران در معرض بی‌آبی قرار دارند/ تالاب‌هایمان مرده‌اند ، کلانتری

اصفهان، شهری بی آب با صنایعی که مصرف بی رویه آب دارند

وی تشریح کرد: نخستین دشمن محیط زیست فقر و توسعه نیافتگی هست. ما نسبت به استقرار آمایشی کشور بی توجه بوده ایم. درواقع در مناطقی که آب وجود ندارد اجازه داده شده است تا صنعت آب بر مستقر شود، مانند شهر چند میلیونی اصفهان که آب آشامیدنی ندارد، حال آنکه آب برترین صنایع کشور در اصفهان ایجاد شده است است.

مصرف ۱۳۰ درصد آب تجدیدپذیر در خراسان رضوی

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست گفت: یک‌جانبه‌نگری در محیط زیست باعث شده است که امروز بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور در معرض بی‌آبی قرار بگیرند و باید توجه داشت که سرانه آ

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست در ادامه اظهار کرد: در استان خراسان رضوی بالای ۱۳۰ درصد از منابع آبی تجدیدپذیر مصرف می شود که بسیار دردناک هست. حال آنکه بر اساس استاندارد جهانی نباید بیش از ۴۰ درصد از آب تجدیدپذیر استفاده شود و این میزان مصرف در کل کشور ۱۱۰ درصد هست. در شهر مشهد سال گذشته بدترین گازوئیل از لحاظ کیفیت توزیع شده است بود که دارای ۱۱ هزار وی پی ان سولفور بود حال آنکه استاندارد آن ۵۰ است.

خراسان با بحران زیست محیطی روبه روست

کلانتری با بیان این که خراسان یکی از استان هایی است که در معرض ترساندن بحران محیط زیست است ،اظهارکرد: توصیه مثبت اینجاست که در خراسان سمن هایی وجود دارد که بدون خط بازی های سیاسی جهت حفظ محیط زیست تلاش می کنند.

۷۰ درصد جمعیت کشور عزیزمان ایران در معرض بی‌آبی قرار دارند/ تالاب‌هایمان مرده‌اند ، کلانتری

جرأت ارائه شاخص های محیط زیست را در مجمع جهانی نداریم

مدیر شرکت حفاظت محیط زیست با بیان اینکه جهت تولید یک واحد کالا یک واحد انرژی مصرف می شود،گفت: متاسفانه در کشور کشور عزیزمان ایران جهت هر واحد کالا، ۴ واحد انرژی مصرف می شود که یکی از آمارهای ننگین دنیا هست. باید توجه داشت اگر سیاست های داخلی خود در جهت حفظ محیط زیست قرار ندهیم، قدم مثبتی برداشته نمی شود. کشور عزیزمان ایران در جهت حفظ محیط زیست یکی از کشورهای سرافکنده در دنیاست و حتی جرأت نداریم شاخص های واقعی محیط زیست خود را در مجامع جهانی بیان کنیم.

وی افزود: یکی از بزرگترین مصیبت های محیط زیست مصرف نامتقارن و بیش از اندازه هست. معادن کشور را یک بار مصرف کرده اند. ۳۰ سال است که در مسیر قم – پایتخت کشور عزیزمان ایران در طول ۱۵ کیلومتر بوی تعفن وجود دارد و مردم ما به آن عادت کرده اند و جهت برطرف مسئله آن اقدامی صورت نگرفته است و این شرایط به علت بی توجهی شرکت محیط زیست، وزارت کشور و… است که مردم ۳۰ سال مجبور به تحمل بوی بد شده است اند.

کلانتری افزود: توصیه مهم این است که پیش از هر اقدامی در این راستا استراتژی اهمیت دارد. معاون جوانی داشتم که جهت انجام فعالیت های محیط زیستی و رفتن به مناطق متفاوت کشور سوار کامیون می شد، منتظر هواپیما یا برگه ماموریت نبود و تلاش داشت اقدام مثبتی انجام دهد.

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: دی سی آب کارون در خرمشهر و اهواز بالای ۱۰ هزار بوده و سرشار از تعفن هست. همگی این پرسشها از بی توجهی ایجاد می شود. در کشور عزیزمان ایران جهت توسعه، همه رودخانه های کشور را با سدها بسته ایم و این اقدام موجب شد خوزستانی ها بیش از ۱۰۰ روز را در سال با گرد و غبار روبه رو شوند.

وی با بیان اینکه «تمام تالاب های ما خشک شده است که به علت سیاست خودکفایی در زمینه غذا است تا جهت تامین مواد غذایی یاری نگیریم»، گفت: همین امر موجب خشک شدن دریاچه بختگان شد. باید بدانیم این پرسشها را خودمان انجام داده ایم و نباید مسئله خود را گردن دیگران بیندازیم.

کلانتری ادامه داد: سیاست های غلط موجب شد ۱۰ کلان شهر کشور، امروز با مسئله آلودگی هوا روبه رو باشند. پسماند بعضی شهرهای شمال کشور را با مسئله روبه رو کرده، شهر همدان فرونشست های چند ده متری دارد، هگمتانه و همدان تبدیل به مخروبه شده است است.

تالاب های کشور عزیزمان ایران مرده اند

وی افزود: امروز هیچ تالابی به صورت تقریبی در کشور زنده نیست. سخت ترین کار ما در تالاب هاست. زمانی که در زاینده رود آبی جهت برداشت و مصرف نیست دیگر وظیفه گاوخونی روشن هست. ۳۷ سد روی آب رودخانه ها در ارومیه ساخته شد و موجب خشک شدن دریاچه ارومیه شده است است.

رئیس شرکت حفاظت محیط زیست با اشاره به برداشت آب در کشور توضیح داد: آبی که وارد زمین در کشور می شود، ۱۹ و نیم میلیارد هست، حال آنکه برداشت ما در سال ۵۱ میلیارد است.

مسئولان دست از رفتارهای غیرمتوازن بردارند

کلانتری در آخر گفت: بایستی مسئولان را توجیه کنیم که دست از رفتارهای غیرمتوازن و غیر پایدار بردارند، همچنین مردم را توجیه کنیم که محیط زیست را حفظ کنند. به همین جهت دستور داده ایم از اول امسال هیچ صنعت آب بری در کشور ایجاد نشود.

واژه های کلیدی: ایران | تالاب | خراسان | ایرانی | خراسان رضوی | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه