تابستان دانلود هزینه های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

تابستان: دانلود هزینه های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی هزینه های تبلیغاتی شفاف سازی نامزد انتخاباتی پول انتخابات پیک بامدادی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی آیا خروج ناگهانی آمریکا از سوریه به جنگ بین کشور عزیزمان ایران و اسرائیل منجر می‌شود؟

سی ان ان نوشت: در روز چهارشنبه در نشست سه جانبه روسیه، ترکیه و کشور عزیزمان ایران سه بازیگر مهم در سوریه جهت دستیابی به « آتش بس پایدار» در سوریه متعهد شدند. در

آیا خروج ناگهانی آمریکا از سوریه به جنگ بین کشور عزیزمان ایران و اسرائیل منجر می‌شود؟

آیا خروج ناگهانی آمریکا از سوریه به جنگ بین کشور عزیزمان ایران و اسرائیل منجر می شود؟

عبارات مهم : ایران

سی ان ان نوشت: در روز چهارشنبه در نشست سه جانبه روسیه، ترکیه و کشور عزیزمان ایران سه بازیگر مهم در سوریه جهت دستیابی به « آتش بس پایدار» در سوریه متعهد شدند. در صورتی که در مورد نقش آینده ایالات متحده آمریکا در این کشور با دیده شک و تردید همراه است .

به گزارش انتخاب؛ این رسانه آمریکایی در ادامه آورده است: رجب طیب اردوغان همراه با دو کشور قدرتمند حامی بشار اسد مدیر جمهور سوریه در آنکارا پایتخت ترکیه گردهم آمدند. آن ها در کنفرانس خبری یکسان بر ضرورت مبارزه با تروریست ها در سوریه، دستیابی به راه حل سیاسی جهت آخر دادن به جنگ هفت ساله و کمک به غیرنظامیان سوری و احترام به حاکمیت سوریه تاکید کردند.

روحانی گفت: « ما باید به آینده سوریه کمک کنیم. هیچ کشوری حق ندارد جهت آینده سوریه تصمیم بگیرد. آینده سوریه متعلق به مردم سوریه است».

آیا خروج ناگهانی آمریکا از سوریه به جنگ بین کشور عزیزمان ایران و اسرائیل منجر می‌شود؟

دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا هفته گذشته در اظهاراتی بیان کرد که ما خیلی سریع از سوریه خارج خواهیم شد. این بیانات تعجب همگان را برانگیخت و چند ساعت بعد پنتاگون در تصویر العمل به این بیانات تاکید کرد در آینده حضور نیروی نظامی آمریکا در سوریه مهم است.

پیام های متضاد از ایالات متحده آمریکا

سی ان ان نوشت: در روز چهارشنبه در نشست سه جانبه روسیه، ترکیه و کشور عزیزمان ایران سه بازیگر مهم در سوریه جهت دستیابی به « آتش بس پایدار» در سوریه متعهد شدند. در

در روز سه شنبه دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا در کاخ سفید بر تمایلش درمورد خروج نیروهای آمریکا از سوریه تاکید کرد.وی به خبرنگاران گفت: « وقت آن است که آن ها به منزل برگردند. من می خواهم زمینه خروج آن ها را فراهم کنم. من می خواهم نیروهایمان را به منزل برگردانم.

من می خواهم بازسازی کشورمان را شروع کنم» دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا در اظهاراتی بیان کرد که اگر عربستان سعودی خواهان حضور نیروهای آمریکا در سوریه است باید هزینه های آن را بپردازند. چند دقیقه بعد از بیانات دونالد ترامپ در روز سه شنبه؛ برت مک گورک نماینده خاص ریاست جمهوری جهت شکست داعش در موسسه صلح واشنگتن تاکید کرد: « چارچوب مبارزات ما در سوریه مبارزه با داعش بوده هست. این ماموریت ما هست. ماموریت ما تمام نشده است و ما قصد داریم که این ماموریت را به طور کامل انجام دهیم»

یک مقام دولتی به سی ان ان گفت که ترامپ در جلسه سه شنبه خود به تیم امنیت ملی گفته است که میل به دارد نیروهای آمریکا در سوریه در کوتاه مدت حفظ کند ولی وی همچنان خواهان خروج نیروهای آمریکایی از سوریه به زودی هست. در طول این نشست، دونالد ترامپ گفت که وی خواهان شکست داعش است ولی هزینه ایجاد ثبات در سوریه باید به وسیله بازیگران منطقه تامین گردد.

آیا خروج ناگهانی آمریکا از سوریه به جنگ بین کشور عزیزمان ایران و اسرائیل منجر می‌شود؟

مقامات به ترامپ هشدار داده اند که با خروج آمریکا از سوریه، کشورهای روسیه، کشور عزیزمان ایران و ترکیه جهت پیشبرد منافع استراتژیک خود می توانند از فضای موجود استفاده کنند. در روز چهارشنبه بعد از دیدار اردوغان، روحانی و پوتین، جان اگلند مشاور بشردوستانه شرکت ملل متحد نسبت به اوضاع وخیم غیرنظامیان سوری در جنگ داخلی ویرانگر هشدار داد. وی در اظهاراتی بیان کرد که در اطراف غوطه شرقی، ادلب و عفرین بیش از نیم میلیون نفر در سال آواره شده است اند جایی که اکنون شبه نظامیان در آن جا تمرکز کرده اند. وی در بخش دیگر اظهاراتش بر این تاکید کرد که عملیات بشردوستانه در سوریه به شدت با کمبود بودجه روبرو است و شرایط زندگی بیش از 80000 نفر از کسانی که از غوطه شرقی به مناطق حاشیه ای دولتی پناه آورده اند را وحشتناک توصیف کرده است.

دولت سوریه می گوید که اعضای اخرین گروه قدرتمند تروریستی در غوطه شرقی در حال فرار هستند. در روز دوشنبه خبرگزاری عربی دولتی سوریه ( سانا) گزارش داده است که 20 اتوبوس 1065 شبه نظامی جیش الاسلام و خانواده ی آن ها شهر دوما ( بزرگترین شهر محاصره شده) را ترک کردند. این اتوبوس ها به جرابلس در شمال سوریه در حال حرکت بودند.

سی ان ان نوشت: در روز چهارشنبه در نشست سه جانبه روسیه، ترکیه و کشور عزیزمان ایران سه بازیگر مهم در سوریه جهت دستیابی به « آتش بس پایدار» در سوریه متعهد شدند. در

در روز سه شنبه یک کارمند سی ان ان در سوریه شاهد خروج اتوبوس از شهر دوما بود. دولت سوریه آن ها را شبه نظامیان جیش الاسلام معرفی کرده هست. نمایندگان این گروه قبلا به سی ان ان گفتند با روسیه مذاکره می کنند تا اجازه پیدا کنند در دوما باقی بمانند. نابودی جیش الاسلام می تواند نقطه عطفی جهت سوریه باشد که هفته هاست در مبارزه با تروریست ها به سر می برد تا دوباره کنترل این منطقه را به دست بگیرد.

زمانی که دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا و همکاران بی پروایش درصدد خروج از توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران یا به تعبیر دیگر برنامه جامع اقدام یکسان هستند، خروج از سوریه، یک پیروزی عظیمی را تقدیم کشور عزیزمان ایران و روسیه می کند. بر طبق اظهار نظر یکی از مقامات ارشد دولتی آمریکا، دونالد ترامپ به رهبران نظامی خود دستور داده است تا جهت خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه آماده باشند.

آیا خروج ناگهانی آمریکا از سوریه به جنگ بین کشور عزیزمان ایران و اسرائیل منجر می‌شود؟

اما وی جهت انجام این کار وقت مشخصی را تعیین نکرده هست. وی در روز سه شنبه در جلسه با مقامات امنیت ملی تاکید کرد که نیروهای آمریکا صرفا جهت آموزش نیروهای محلی در تامین امنیت در مناطق آزاد شده است از داعش می توانند حضور داشته باشند. وی بر این تاکید کرد که ماموریت آمریکا فراتر از تخریب و نابودی داعش نیست بلکه کشورهای دیگر به طور خاص کشورهای متمول عرب خلیج فارس در منطقه باید وظیفه پرداخت هزینه های بازسازی و ایجاد ثبات در سوریه و یا حتی از جمله ارسال نیروهای نظامی در صورت لزوم را بپردازند.

اما اگر مشاوران این مسیر عمل را توصیه کرده اند یعنی مایک پامپئو وزیر امور خارجه و جان بولتون مدیر شورای امنیت ملی؛ این یک نشانه وحشتناک جهت استمرار جنگ، افول آمریکا و حضور پررنگ تر کشور عزیزمان ایران می شود.

اریک س ادلمان سفیر سابق آمریکا در ترکیه گفت: « شواهد زیادی از پیوستگی اساسی بین سیاست های اوباما و ترامپ در خاورمیانه وجود دارد». ولی سطح لفاظی های ترامپ نگرانی را بوجود آورده است همانند زمانی که اوباما می گفت ما نیاز داریم که در کشور ملت سازی کنیم.

وی استدلال کرد: « فقدان استراتژی جامع جهت مقابله با چالش های چندجانبه که کشور عزیزمان ایران نمایندگی می کند، وجود دارد. ولی ممکن است حتی با کارها ترامپ این اوضاع بدتر شود». وی در ادامه تاکید کرد: « از قضا آسیب های ایجاد شده است به وسیله سیاست های سوریه ممکن است ناکامی خط قرمز اوباما را تحت الشعاع قرار دهد. وی در ادامه توضیح می دهد « سوریه نماینده عالی ترین مکان جهت شروع تحمیل هزینه به کشور عزیزمان ایران جهت واکنش‌ها آن ها در منطقه است به این علت که پروکسی های آن کاملا در معرض آن قرار دارند.

علاوه بر این خروج زودهنگام آمریکا احتمالا منجر به احیای ترساندن داعش می شود همانطور که تخلیه زودهنگام عراق منجر به یگ خلاء قدرتی شد که به وسیله داعش پرشد.» وی بر این اعتقاد است که اثرات کوتاه مدت خروج آمریکا از سوریه می تواند مشمول بر شدت یافتن تنش بین کشور عزیزمان ایران و اسرائیل باشد که در ماه گذشته درگیری هایی بین این دو ایجاد شد.

دنیس راس دیپلمات سابق آمریکا در حوزه خاورمیانه گفت:« خروج آمریکا از سوریه نشانه واگذار کردن این کشور به کشور عزیزمان ایران هست. کشور عزیزمان ایران می تواند پل زمینی از طریق سوریه به دریای مدیترانه را تحکیم ببخشد از آن جهت ترساندن اردن و همچنین اسرائیل استفاده کند.» وی تاکید کرد: « با توجه به اسرائیل، کشور عزیزمان ایران درصدد ایجاد یک واقعیت نامتقارن است جایی که اسرائیل از طرف سوریه و لبنان ترساندن می شود در حالی که اسرائیل تاکنون به مراتب کمتر قادر به ترساندن کشور عزیزمان ایران بوده است» این امر ممکن است منجر به ایجاد جنگ احتمالی بین اسرائیل و کشور عزیزمان ایران / حزب الله شود لیکن که آمریکا در خارج از گود قرار دارند و نقش بازدارنده ای در برابر ایرانیان و روسی ها ایفا نمی کنند وی توصیه کرد که خروج آمریکا از سوریه متحدان سنی ما را مرعوب می کند. کسانی که اعتقاد به خروج آمریکا از منطقه هستند آن ها را در چنگال روسیه و کشور عزیزمان ایران می اندازند.

علاوه بر این فاجعه بشردوستانه و نسل کشی که به اوباما اجازه داد تا ساعت خود را نشان دهد.( خشم بسیاری از جمهوری خواهان) که اکنون به بخشی از میراث ترامپ تبدیل شده است هست. در هر سطح تصمیم او آمریکا را به بازنده تبدیل می کند و نفوذ آن را در منطقه از دست می دهد. و نفوذش را در میان متحدان قابل اعتمادش را از دست می دهد و هر گونه ادعای اقتدار اخلاقی را از دست می دهد و همچنین اراده اش را جهت اجرای قوانین بین المللی در مورد استفاده از سلاح های کشتار جمعی از دست خواهد داد

واژه های کلیدی: ایران | سوریه | آمریکا | ایرانی | اسرائیل | اسرائیل | آمریکایی | ایرانیان | دونالد ترامپ

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه